خانه شلوغ به وبلاگ سرزمین یخی خوش امدید ما برایه شما دقایق خوشی را در این وبلاگ ارزومندیم و از شما چند انتظار داریم. 1_خواهش میکنمی از شما تا نظرات خود را به ثبت برسانید. 2_اگه احساس کردید جای از وبلاک مشکل دارد یا مطالب ان دقیق و خوانا نیست به ما اطلاع بدهید تا به مشکل ان رسیدگی کنیم و خواهش میکنم این خرابی ها را در پیام خوصوصی به مدیر وبلاک اطلاع دهید ...باز هم ممنون از شما که مارا قابل دانستید خوش باشید و روز خوبی را در این وبلاک براتون ارزو مند هستم

¯¨`*•~-.ســرزمیـــــن مجـــازیـــه مـــن.-~*´¨¯

گلچین مطالب زیبادر سرزمین مجازی من

خانه شلوغ

 

تلویزیون روشنه

 

 

یه عالمه کار دارم

یه عالمه مهمون

یه عالمه شور و هیجان و سر و صدا توی خونه م پیچیده

همراه با خواننده ی تیتراژ یه سریال پسر نوجوانی که من می شم زن دائیش فریاد می زنه که "مریضم کرده تنهایی...و نمی دونم چی..." می گم احسان چی میگی؟ می گه خیلی خوشکله زن دائی گوش کن.. میگم ادبیات غم داره انگار! یه چیز شاد بخون....میگه بگم::"......" یه ترانه که من مرتب گوش میکنم... میگم می دونی فردا تولد امام حسینه؟ می گه آره روز پاسداره...قراره بریم خونه ی جناب سرهنگ .... مگه شما نمی آیین؟ و ادامه می ده با فریاد " حسابش رفته از دستم شبایی که بیدارم.." می گم پاشو پسرم ..کانالشم عوض کن! میگه .... دیگه صداشو نمی شنوم!

دارم با امام حسین حرف می زنم توی دلم...و اشکام ریزه ریزه وول می خوره روی صورتم...جلوی اینهمه آدم واهمه ای از اشک ریختن ندارم ولی این اشک ها بی اختیار جاری شدن... اسم خیلی ها توی لیستم هست که براشون دعا میکنم... اسم خیلی هایی که گمونم من واسشون حتی قد یه خاطره ی دور هم نباشم...

ولی بقول حافظ: وظیفه ی  تو دعا گفتن است و بس

در بند ان مباش که شنید یا نشنید

 

دلم می خوات روبروی ضریح امام حسین وایسم امشب تا خود صبح و براش حرف بزنم

بگم آقا مرسی که دستامو همیشه گرفتی

آقا مرسی که حواست بهم هست

آقا مرسی که...

آره می خوام فقط بگم مرسی...

نمیخوام حتی یه چیز حتی کوچولو واسه خودم بخوام...

دلم می خوات نماز صبحمو توی ضریح خوشگل حضرت عباس بخونم

بعدش برم حرم امام حسین که بگم آقا تولدتون مبارک...خیلی مباررررررررک...

دلم می خوات آرامش برگرده به زندگی همه ی آدمهای که حلقه ی مفقوده ی زندگیشون،آرامشه

دلم می خوات اونقدر مهربون باشیم این چند روزه ی  عمر کوتاه دنیاییمون که قنوت دستهامون پر باشه از ربناهایی که برای دیگران  ردیف میکنیم...

مهم بیاد هم بودنه... واسه هم آرزوهای خوب داشتنه...مهم دعا کردنهامون در حق همه...

مهم وفاداری به تعهدات اخلاقیمونه

مهم صداقته

مهم سر تسلیم فرود آوردن در برابر مشیت الهی است

مهم دامن نزدن به ای کاش ها و اما ها و اگر ها است...

مهم ...

ای خدااااااا.....

 

دلم می خوات...

 

هرکی توی دلش امام حسین رو حس کرد امشب تا فردا شب،منو هم دعا کنه

دلم کربلا میخوات...

صفای بین الحرمین...

دلم می خوات گره مشکلات زندگی یه کسی باز شه...

براش دعا کنید...

 

خدایا به حرمت همین شب عزیز قسمت می دم که ....

ادامه اش با شما... 

 

یا علی

 

.

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 23 بهمن 1392برچسب:,

] [ 15:15 ] [ رضا ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه